Modernizacja strony internetowej. Co dzięki niej zyskasz?

Przestarzała szata graficzna, brak responsywności lub niedopasowanie do przyzwyczajeń współczesnego użytkownika – to tylko niektóre z przyczyn, dla których warto rozważyć modernizację strony www. Na czym ona polega i ile kosztuje? Jakie korzyści może przynieść waszej firmie taka inwestycja? Tego dowiecie się z naszego nowego artykułu.

Trendy w internecie zmieniają się naprawdę szybko. Wielu przedsiębiorców zwyczajnie je więc przegapia, przez co strony ich firm przestają być atrakcyjne dla potencjalnych klientów. Jeśli zauważacie, że wasza strona ładuje się wolno, nie wyświetla się poprawnie na urządzeniach mobilnych, nie generuje ruchu organicznego lub nie jest dobrze widoczna widoczna w wyszukiwarkach, jak najszybciej powinniście zlecić jej modernizację.

Modernizacja strony www – na czym polega i ile trwa?

Modernizacja strony internetowej to po prostu odświeżenie i udoskonalenie istniejącej witryny – tak, by była zgodna z aktualnymi standardami i oczekiwaniami użytkowników. Proces może obejmować poprawę szybkości ładowania witryny, ulepszenie responsywności, optymalizację pod kątem SEO, wzmocnienie bezpieczeństwa oraz aktualizację zawartych na niej treści. W zależności od tego, na ile złożony jest dany projekt, modernizacja może pochłonąć od kilku dni do kilku tygodni. W przypadku bardziej rozbudowanych witryn, cała procedura może być dłuższa i trwać nawet kilka miesięcy.

Modernizacja strony internetowej – ile może kosztować?

Planując modernizację strony www, wielu z was zastanawia się na pewno, ile będziecie musieli za nią zapłacić. Koszt inwestycji jest uzależniony od wielu czynników, wśród których największe znaczenie ma zakres prac, wielkość i budowa witryny oraz wdrażane technologie. Modernizacja na poziomie podstawowym kosztuje zwykle ok. 3 tys. złotych. Na większe wydatki musicie przygotować się, jeśli chodzi o bardziej zaawansowane prace. Kompleksowa optymalizacja SEO, przebudowa UX/UI czy integracja z nowoczesnymi narzędziami analitycznymi mogą podnieść cenę do 9 tys. złotych. Warto jednak pamiętać, że jest to inwestycja w rozwój waszego biznesu i przyniesie wymierne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na stronie czy poprawy konwersji.

Modernizacja strony www – komu ją powierzyć?

To, czy modernizacja strony firmowej przyniesie oczekiwane rezultaty, w największej mierze zależy od tego, czy będzie przeprowadzona w sposób profesjonalny. Warto więc skorzystać z usług firmy oferującej pełne wsparcie na każdym etapie współpracy i korzystającej z nowoczesnych narzędzi. Wszystkie prace dobrze też powierzyć jednemu specjaliście. Jeśli za cały proces odpowiadać będzie ta sama osoba lub zespół, łatwiej będzie osiągnąć spójne efekty.

Modernizacji strony www – co można dzięki niej zyskać?

Modernizacja strony www przyniesie wiele korzyści. Poprawa szybkości ładowania strony, UX/UI i responsywności poprawi komfort przeglądania, co z kolei przełoży się na to, że użytkownicy spędzą na niej więcej czasu oraz obniży współczynnik odrzuceń. Optymalizacja SEO poprawi zaś widoczność witryny w wyszukiwarkach, zwiększając ruch organiczny i szanse na pozyskanie nowych klientów. Wzmocnienie bezpieczeństwa pomoże natomiast budować zaufanie użytkowników. To wszystko przełoży się zaś na wzrost zysków i pomoże wam rozwijać swój biznes.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

czternaście + 5 =

Previous post Łóżko domek – ciekawe i kreatywne rozwiązanie w pokoju Twojego dziecka
Next post Innowacyjne rozwiązania w stomatologii – co warto wiedzieć?